Wednesday, December 9, 2009

Kaya dan Sihat dengan Tourmaline yang hebat dari i-intelligent


Nak kaya maila kita pakat ramai-ramai buat bisnes tourmaline flask. Badan pun sihat, poket pun lebat.Air biasa boleh bertukar menjadi penawar bermacam jenis penyakit.Insyallah dengan izin Allah. Batu permata tourmaline yang sangat hebat dan istimewa khasiat dan tenaganya dapat meneutralkan air biasa menjadi ubat untuk menyingkirkan toksin-toksin di dalam tubuh badan manusia.

Kita hanya perlu memasukkan air masak biasa di dalam flask dan di goncang.Kemudian biarkan dalam 3,4 minit kemudian di minum.Air tadi akan bertukar menjadi penawar yang bersifat alkali yang mana sangat diperlukan oleh tubuh badan kita yang sarat dipenuhi oleh asid. Sel kanser dan bermacam jenis penyakit merbahaya lain hanya dapat hidup di dalam keadaan yang berasid. Jadi jika badan kita telah dipenuhi dengan alkali maka sel kanser tadi tidak akan dapat hidup.

Mungkin tak ramai di antara kita yang mampu pergi ke Mekkah untuk meminum air Zam zam,jadi salah satu cara yang terbaik ialah dengan meminum air alkali dari tourmaline flask ni.Insyallah mudah mudahan badan kita akan sentiasa sihat dan pendapatan kita juga akan dapat bertambah. Harga sebuah Tourmaline flask hanya RM300. Pelaburan untuk kesihatan yang baik dan juga masa depan kewangan yang hebat.


Untuk keterangan lanjut,bolehlah menghubungi saya di ammarazhar09@gmail.com

No comments:

Post a Comment